top of page

GĂ„rdagen!

Som ni vet sĂ„ var det mĂ„ndag igĂ„r vilket innebĂ€r TRÄNING! yeah! IgĂ„r sĂ„ trĂ€ffades jag och Kattis tidigare i stallet och Kattis hade med sig sin kamera sĂ„ vi fotade lite till hemsidan.

Typiskt nog sÄ var det "aprilvÀder" ena minuten kunde det vara sommarvÀder och andra sÄ haglade det för fullt. Hindrade det oss? nej vi gick ut och fotade i alla fall och det lönade sig för vi fick nÄgra riktigt fina bilder :)

MÄndagstrÀningen bestod av dressyrövningar och galoppvolter. För mig och Mio gick det helt okej, det gick inte dÄligt men inga större framsteg heller. För de andra tjejerna tror jag det gick bra, kunde inte kolla sÄ mycket eftersom jag sjÀlv red. :/

Efter trÀningen sÄ hade vi möte dÄ vi bestÀmde datum för tre kommande aktiveteter som vi kommer att annosera mer om pÄ facebook! Men det kommer stÄ hÀr pÄ hemsidan ocksÄ :D

Vi röstade Àven fram en representant för sektionen som kommer att vara med i "stora styrelsen" och det blev ordföranden och talesmannen, nÀmligen mig!

HÀr Àr nÄgra bilder frÄn gÄrdagen som ett fint avslut pÄ det hÀr inlÀgget, det finns mer bilder pÄ startsidan!


Featured Posts
Titta in snart igen
NÀr inlÀgg har publicerats hittar du dem hÀr.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Inga taggar Àn.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page